27/7

16:18

Prázdniny jsou super. Někdo tomu řiká vokurková sezóna, já tomu řikám tývíčko nabitý evergreenama. Třeba včera dávali můj bezkonkurečně nejoblíbenější díl Chalupářů Romeo z autobusu, kterej umim odcitovat nazpamět (nekecám) a dneska podobnej šlágr - Malýho pitavala z velkýho města, díl Autorka detektivních povídek, absolutní must seen, Regina Rázlová v životní roli, to prostě chceš vidět.

Nezapírej, Regino, my víme, žes ho zabila!

Vlastě se už dlouho chystám sepsat speciální sérii na pokračování, ve který budu díl po díle detailně rozebírat svý nejoblíbenější seroše Chalupáře, Malýho pitavala z velkýho města a My všichni školou povinní, ale nevim, jestli jsem připravená dát takhle všanc svý nejniternější pocity a libůstky. Navíc byste si mohli myslet, že v mym věku je záliba v seriálech z poslední čtvrtiny minulýho století trošku úchylná, ale s tim bych se snad i smířila, protože koneckonců i od doktorky mam potvrzeno, že papíry ani prášky na hlavu nepotřebuju. Ale vo tom zas někdy příště. Dneska ultimativní guide filmů pro trošku víc moderní lidičky.

Mommy
Hele já nejsem žádná Mirka Spáčilová, Franta Fuka by si o mě ani kolo neopřel a klíďo na rovinu přiznám, že se občas ráda z plna hrdla zasměju nad nějakou tou pořádnou řachandou, dyť vo nic nejde, že jo, jsme jenom lidi. Ale jak mě vloni dostalo Chlapectví, tak letos mě rozsekalo tohle francouzský dramátko Xaviera Dolana, ve kterym jde o jeblýho kluka, jeho jetou mámu a koktavou sousedku a velkou spoustu nahlas nevyřčenýho. Dolan dělá frajeřinky s formátem a úplně nejvíc žeru ty jeho rádoby hudební klípečky, protože jestli před pěti lety něco znamenala scéna z Imaginárních lásek s podkresem The Knife, letos frčí Celin Dion (viz níž), Oasis a Counting Crows. Náladička, viď, prostě do more of what makes you feel happy, a proto to sem taky píšu, že jo.



The Age of Adaline
Blake Lively aka Serena van der Woodsen aka Adaline si na začátku minulýho století jede jak panička autem, jenže sletí do ledový vody a umře, jenže zrovna do ní uhodí blesk, což zafunguje jako defibrilátor, takže zase hned vobživne, ale ouha, nestárne, což je fakt děsnej průser, no nechtěla bych. Nakonec ale dojde k happy endu, jak jinak, a Blake aka Serena aka Adaline si v závěrečný scéně vytrhne první šedivej vlas, jo vlastně, to byl trošku spoiler, tak dodatečně pardon. Při tý příležitosti jsem si vzpomněla, jak jsem si před rokem našla první šedivej vlas, byla jsem z toho trošku v hajzlu, stála v koupelně před zrcadlem a nemohla uvěřit vlastním očím, v hlavně mi běhaly myšlenky nejčernější, pomalu jsem si vybírala šaty do rakve a pak do koupelny vešel můj kluk a štěknul na mě, proč zase řvu a že nejsem normální, takže jsem se dala rychle dohromady a od tý doby jsem ten šedivej vlas víckrát nenašla, ale vim, že tam někde je, takže takovej menší zásah bleskem nebo třeba aspoň elektrickym proudem by se mi vlastně taky docela šiknul.

Ten pes ve filmu umře. Tak a teď už to víte.


The Heartbreak Kid
Teď trošku comingout ohledně mejch guilty pleasures, ale jo, odkopu se, mam prostě slabost pro Bena Stillera, ups a je to venku, jen do mě. Ale tohle neni ten případ. Ten den jsme jeli s klukem poprvý vyzkoušet moje nový brusle (začnu hubnout tři dva jedna teď), jenže jsme se tam omylem pohádali, protože mi volal, kde jsem a že se mu rozbila brusle a ať na něj počkám a tak jsem na něj asi deset minut čekala a když pak přijel, tak na mě zakřičel, proč tam čekám. Prostě nedorozumění, jenže já jsem se urazila a naštvala a cestou zpátky jsem si poručila koupit limču a kyblík a pak jsme se koukali na Harryho Pottera a ohnivej pohár (tvl, nejlepší díl, no fakt) a můj kluk si u toho počítal svoje jmění a majetek v eurech a našel zapomený hulení z dob, kdy jsme byli ještě mladý a rozjívený, takže jsme si dali, no a pak začli dávat tenhle skvělej film s Benem a přišlo nám to strašně vtipný, jenom nám bylo divný to nízký hodnocení na ČSFD, ale už jsme zvyklí, že lidi tady málo hulej nemaj vkus, ale pak jsme byli unavený a tak jsme si zbytek nahráli a když jsme se na to koukali další den, tak už nám to nepřišlo vtipný, ale spíš trapný. Každopádně Beníček je prostě top jako vždycky.

S Benem je prostě psina.

7 Days in Hell
Nejlepší jsou právě ty hidden story: tohle byl omyl, protože jsem kdysi viděla trailer na nějakej film, ve kterym hrál Jeremy Sisto, což je herec, kterej pro mě bude navždycky Billy Chenowitz ze Six Feet Under a prostě vždycky, když ho vidim, tak mi úplně zatrne, krev mi ztuhne v žilách a poleje mě mrtvolně ledovej pot, protože tam, kde je Billy, jsou i problémy. Billy je totiž tzv. průserář. Ale trailer vypadal moc hezky, navíc tam měl hrát můj oblíbenej J.K. Simmons a mělo to bejt o tenisu. Jenže jsem si nenapsala název filmu a pak jsem někde narazila na tenhle film o tenisu a stáhla si ho a až pak jsem zjistila, že je to něco úplně jinýho, sice taky o tenisu a taky o penisu, ale Billy tam vůbec nehraje, a nejdřív jsem to chtěla vyhodit, ale pak jsem si řekla, že tomu dám pět minut a pak už to nešlo zastavit. Prostě jemnej, inteligentní a decentní humor přesně podle mýho gusta, bžunda, nekorektní řečičky, sprosťárničky a tak vůbec. Doporučuju všem holkám se dvěma vysokoškolskejma titulama a IQ > 135! (Mimochodem, ten film s Billym je Break Point.)


0 reactions